14.02.2016

Krem do rąk z olejem z nasion wiesiołka Oeparol


KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:
Preparat zawiera wysokiej jakości naturalne składniki, w tym `tłoczony na zimno` olej z nasion wiesiołka. Krem do rąk Oeparol Balance jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji rąk. Doskonale nawilża skórę dłoni, wygładza i łagodzi podrażnienia. Zapobiega wysuszaniu i sprawia, że skóra dłoni jest elastyczna i miękka.

Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Oenothera Paradoxa Oil, Lanolin, Ceteareth-20, Cetyl Alcohol, Calendula Officinalis Extract, Tocopherol Acetate, Sodium Hydroxide, Parfum, Methylparaben, Allantoin, Carbomer, Chlorhexidine Digluconate, Propylparaben, Citric Acid, Disodium Edta, Bha, Peg-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Linalool, Hydroxycitronellal, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Limonene.

Cena: 6zł / 75ml



MOJA OPINIA:

Kosmetyk znajduje się w miękkiej, plastikowej tubce z zamknięciem na zatrzask. Białej barwy krem ma średniogęstą, kremową konsystencję i jaśminowy zapach. łatwo się go rozprowadza po skórze, większość kremu się wchłania, ale pozostawia na skórze śliską, lśniącą powłokę. Jest to raczej dłuższy efekt i nie każdemu może się spodobać. Poza tym moje dłonie fajnie zmiękcza i nawilża i mimo, że nie mam problemu z przesuszeniem dłoni to nie wiem jak poradziłby sobie ze skórą przesuszoną. Ogólnie jestem zadowolona ( nie tylko ja, ale i mój mąż, który mi go podkrada). Krem należy raczej do tych wydajnych, mi wystarczy odrobina na dwie dłonie . Wspomniana wcześniej warstewka zabezpiecza dłonie i ochrania je przez szkodliwym działaniem mrozu czy też wiatru. Kosmetyk jest wart wypróbowania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))