18.02.2016

Krem do włosów suchych i normalnych Alfaparf Il Salone Crema Iconic Cream


KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:
Alfaparf Il Salone Crema Iconic Cream to krem przeznaczony do włosów normalnych i suchych.
Formuła wzbogacona proteinami mleka i proteinami zboża doskonale nawilża, odżywia i przywraca włosom witalność.
Produkt do profesjonalnej pielęgnacji włosów.
Polecamy stosować wraz z innymi produktami Alfaparf z serii Il Salone.
SPOSÓB UŻYCIA
Niewielką ilość kremu nałożyć na wilgotne włosy, wmasować, pozostawić na 3-5 minut. Dokładnie spłukać.


MOJA OPINIA:
Kosmetyk znajduje się w plastikowej, tubie z czarną zakrętką z elegancką szatą graficzną. Sama tuba jest poręczna a dzięki delikatnym chropowatością nie wyślizguje się z rąk. Moim zdaniem zakrętka jest mało poręczna. Trochę kłopot z nią przy odkręcaniu mokrymi rękoma. Zapach kosmetyku jest bardzo ładny, lekko pudrowy,nie pozostaje na włosach po spłukaniu. Kosmetyk ma gęstą, kremową konsystencję, dzięki czemu podczas aplikacji nie spływa z rąk. Tym kosmetykiem jestem pozytywnie zaskoczona. 

Dobrze rozprowadza się go na włosach i wystarczą 3 minutki, aby nasze włosy stały się bardzo gładkie. Od razu czuć różnicę, dotykając włosów są zdecydowanie gładsze i z łatwością się rozczesują. Nie mam aż takich problemów z ich plątaniem się. Widać też poprawę w nawilżeniu. Krem dostaniecie w drogeriach Rossmann i polecam go wypróbować. 

2 komentarze:

  1. Mam ten krem do włosów i strasznie plącze mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ideał <3 naprawdę dawno nie miałam tak dobrego kosmetyku do włosów! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))