18.09.2013

Przełomowe odkrycie-hydrolat różany.



KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

Otrzymywany z kwiatów róży stulistnej (Rosa centrifolia) poprzez destylację para wodną.

Doskonale nadaje się do skóry przesuszonej, dojrzałej, wymagającej regeneracji i odnowy.Działa lekko napinająco i przeciwzmarszczkowo..
Idealny także do pielęgnacji skóry wrażliwej, ze skłonnością do zaczerwień i rozszerzonych naczynek, działa lekko ściągająco, zmniejszając widoczność porów skóry.
Hydrolat różany zawiera w swoim składzie antocyjany i kwas galusowy, przez co wykazuje właściwości antyoksydacyjne, wzmacniające naczynia krwionośne oraz działanie ściągające i oczyszczające.
Obecność powyższych składników, należących do grupy flawonoidów, powoduje redukcję zaczerwień, wzmacnia wytrzymałość i przepuszczalność naczyń krwionośnych – poprawia ogólny wygląd skóry. 
Opakowanie: 100 ml butelka farmaceutyczna z dozownikiem (bez atomizera)
Wskazania: 
  • sucha lub przesuszona skóra
  • działa regenerująco i przeciwstarzeniowo
  • doskonały do skóry wrażliwej i naczynkowej
  • tonizuje i oczyszcza skórę
  • działa przeciwzapalnie
  • łagodzi stany trądzikowe, reguluje wydzielanie serum, zmniejsza pory skóry

Zastosowanie: 
  • jako samodzielny tonik odświeżający skórę i włosy
  • jako zamiennik wody w formulacjach kosmetycznych
  • jako mgiełka do twarzy włosów i ciała o zniewalającym zapachu - można wzbogacić innymi składnikami aktywnymi
  • dodatek do gotowych lub samorobionych kosmetyków w celu zwiększenia działania i nadania zapachu
  • dodatek do innych hydrolatów w celu poprawienia ich działania i zwiększenia komfortu stosowania (zapach)
  • do maseczek i peelingów zamiast wody
  • jako tonik zapachowy do ciała

Skład: Rosa Centifolia Water, konserwowany ekologicznie: Sodium Benzoate (0,15%), Potassium Sorbate (0,15%)
Zalecane stężenie:  do 100%
Ciężar właściwy:  1g/ml
pH: 4,0 – 5,5
Właściwości fizykochemiczne:
  • transparentny płyn o świeżym, różanym zapachu
  • rozpuszczalny m.in. w wodzie i alkoholu etylowym

Przechowywanie: w temp. pokojowej, w szczelnie zamkniętych opakowaniach



MOJA OPINIA:

Jakiś czas temu dostałam od firmy BeautyEver hydrolat różany do przetestowania. Cieszę się, ze stało się to jeszcze przed upałami. Dlaczego? O tym za chwilę. 
Po otwarciu przesyłki troszkę się rozczarowałam, gdyż 1/3 płynu po prostu się wylała, niszcząc przy okazji napis na nalepce. Tak więc mogłam się nacieszyć tylko 2/3 hydrolatu:)

Na samym początku zaznaczę, że preparat kosztuje śmieszne pieniądze, bo 6 zł za 100 ml. Zwłaszcza, że jest bardzo, bardzo wydajny. Wiec taka inwestycja jest na prawdę opłacalna. Po kilku pierwszych aplikacjach byłam zaskoczona działaniem tego składnika. To jak chłodzi i orzeźwia skórę w gorące dni jest nie do opisania. Słyszałam, że hydrolaty różane intensywnie pachną , ten ma bardzo delikatny, wręcz niewyczuwalny zapach. Może to i dobrze, bo nie lubię duszących aromatów. Świetnie sprawdza się po przebudzeniu w celu ocucenia się po śnie:P Hydrolat nie wysusza skóry, nawet bym powiedziała, ze ją ładnie nawilża. Nie podrażnia, ale gdy nieraz psiknęłam go na twarz po demakijażu to szczypały mnie powieki. Kilka razy dodałam go do jakiejś maseczki, a nawet kładłam nim cienie na mokro. Też świetnie się spisuje. Zdecydowanie jest warty zakupu.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))