8.09.2011

Recenzja czterech produktów do włosów

Cześć!!!:) Dzisiaj opowiem jakie jest moje zdanie odnośnie czterech pewnych kosmetyków do włosów..;) ZAPRASZAM!!!'

Pierwszym produktem jest lakier do włosów Nivea Hair Care ''Zwiększona  Objętość''. Cena ok. 13 zł.
Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona z tego kosmetyku. Tak jak mówi producent lakier podnosi włosy u nasady i dodaje im objętości. Daje naprawdę super efekt. Nie skleja włosów, dzięki czemu po jego użyciu włosy wyglądają bardzo naturalnie. Ma świetny dyfuzor i przede wszystkim nie śmierdzi. Większość lakierów używanych przeze mnie miała duszący, chemiczny zapach, natomiast ten jest delikatny.  Nie jest on dobry do utrwalania jakiś super wymyślnych fryzur, ale idealnie nadaje się na co dzień.  Jeśli komuś chodzi o mocne utrwalenie to z pewnością się zawiedzie.





Pianka modelująca Joanna Bardzo Mocna. ok. 10 zł
Jak na swoją cenę to bardzo dobra pianka. Ogólnie moim zdaniem Joanna jest bardzo dobrą firmą. Fajnie rozprowadza się na włosach. Utrwala okej i ma przyjemny zapach A w dodatku jest bardzo wydajna. Do wszystkiego dochodzi jeszcze jej cena.Filtr UV jest dla mnie bardzo dużym plusem. 
Dzięki tej piance fryzura trzyma się bardzo długo, włosy są bardziej puszyste, nie zlepia ich.

Kolejną rzeczą jest płukanka Flor Illum srebro. Ok. 15 zł
  
Płukanka jest bardzo dobra i mega wydajna ( mam ją już dwa lata  a mam jeszcze pół buteleczki). 
Płukanka naprawdę działa, dodaje fryzurce srebrzystego refleksu. Korek w buteleczce ułatwia dozowanie kropla po kropli. Niweluje niepożądany żółty kolor na włosach blond. Poleciła mi ją fryzjerka ( zakupiłam ją u Niej w salonie). Widziałam ją na Allegro, ale nie wiem gdzie można ją dostać jeszcze. Pewnie w jakimś specjalistycznym sklepie dla fryzjerów.

Jedwab do włosów Biosilk. ok. 5 zł

Silnie nawilża i regeneruje włosy. Przy umiejętnym stosowaniu nie obciążą ani nie przetłuszcza włosów. Ma śliczny zapach. Włoski są po nim miękkie w dotyku. Jest również bardzo wydajny...:) Choć zdziwiła mnie strasznie mała buteleczka, myślałam, że będzie mega niewydajny.Włoski po nałożeniu kosmetyku są mięciutkie i delikatne w dotyku i bez problemu się rozczesują, co u mnie jest dużym kłopotem..:P Nie zauważyłam obciążania.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))