8.09.2011

Zestaw pędzli do makijażu z Allegro.

Wiem, wiem powiecie, ze jestem głupia... Taka duża dziewczynka a kupuje pędzle na Allegro...:P I to w dodatku nie firmowe. No, ale cóż tak to w życiu była, że okazuje się, że tanie nie znaczy gorsze. Zestaw pędzli który Wam pokaże kupiłam dokładnie rok temu i ku mojemu zdziwieniu pędzle mają się świetnie. Jestem niezadowolona tylko z pędzelka do eyelinera. W komplecie jest 21 pędzli.Wykonane są one z naturalnego włosia. Mają świetne moim zdaniem wyprofilowane rączki obite srebrną metalową skuwką. Zapakowane były w ala'skórkowe czarne etui wiązane na dwa sznureczki.Każdy z pędzli był dodatkowo wpakowany  w takie plastikowe futeraliki...:) Polecam taki zestaw każdej osobie zaczynającej dopiero swoją przygodę z makijażem. Wiadomo, że z biegiem czasu uzupełniam swoją kolekcję o nowe sztuki, ale to stopniowo. Nie da się bowiem kupić od razu wszystkich ''dobrych'' pędzli. 
Jak do tej pory bardzo sobie je chwalę, tak jak mówiłam oczywiście bez tego pędzelka do eyelinera, bo się rozciapirzył. Sprzedawca podkreślał, ze pędzle wykonane są z włosia naturalnego. 


Nie mam oczywiście co do tego 100 procentowej pewności, ale załóżmy , ze tak faktycznie jest. Etui na razie leży na półce w toaletce, bo pędzle przetrzymuje w szklanym wazoniku.
Jakościowo są bardzo dobrze wykonane. Włosie mi w ogóle  z nich nie wypada. Przynajmniej nie zauważyłam jak dotąd tego zjawiska. 
Moje pędzle stoją na toaletce, którą też Wam kiedyś pokażę..:P
 Jeśli chcecie dokładniejszą recenzję( na żywo) zapraszam na kanał  na YouTube. Opowiada ona w filmiku dokładnie o tych samych pędzlach o których mowa  w moim poście.

http://www.youtube.com/watch?v=xKlX-2-GDs4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))