2.06.2017

Przegląd sukienek z Aislestyle

Tym razem kolejny przegląd cudownych sukienek prosto ze sklepu Aislestyle (prom dresses hyperlink). W 2017 roku królują u mnie suknie długie, które znajdziecie od podanym linkiem ( Prom dresses 2017 hyperlink). Szczególnie w moje oko wpadły suknie z poniższych zdjęć. 
Czerwona suknia nada się dla Pań bardziej odważnych, gdyż kolor jest bardzo wyrazisty a zarazem mega seksowny. Dodatkowo góra jest pięknie zdobiona i nie potrzeba już do niej większych dodatków.

Kolejna suknia jest bardziej subtelna i elegancka. Zdecydowanie podkreśli naturalną urodzę.


Z krótkich sukienek moją uwagę przykuły sukienki z poniższych zdjęć a link do nich możecie znaleźć w nawiasie (Short prom dresses hyperlink).

Znów na pierwszym planie sukienka  w kolorze czerwonym. Jest bardzo zwiewna i wygodna.


Podobają mi się także wszelakiego rodzaju aplikacje i naszycia. Kreacja nabiera wtedy wyjątkowego wyrazu. W tym przypadku do czynienia mamy z turkusowymi kwiatkami oraz pasami diamencików. 


No to może teraz sukienki w  kolorze czerwonym (Red prom dresses). 

Na poniższym zdjęciu sukienka maxi z ozdobnym pasem w talii oraz aplikacjami na ramionach. Góra wykonana jest z tiulu, który poniżej talii puszczony jest po bokach aż po kostki. Suknia przez teaki zabieg nabiera lekkości.
Elegancka, dopasowana sukienka  w kolorze czerwonym doda uroku każdej kobiecie.  Ozdobne ramiączku pięknie podkreśla dekolt a fason podkreśla sylwetkę. 


Z całego sklepu bardzo spodobały mi się też sukienki z działu Cheap prom dresses .


Czyż powyższa suknia nie jest piękna?
Jeśli jesteście na kupnie sukienki i nie możecie znaleźć nic sensownego to koniecznie musicie odwiedzić stronę powyższego sklepu.
Miłego szperania. Buziaki. 

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))