27.06.2015

Szampon z botanicznym kompleksem roślinnym Bingo Spa


Szampon BingoSpa do pielęgnacji włosów słabych i wypadających zawiera ekstrakt z alg morskich oraz dwanaście ekstraktów roślinnych, których aktywne substancje:  flawonoidy, proteiny, saponiny, kumaryny, glikozydy, sole mineralne, olejki eteryczne, witaminy A, B1, B2, C, węglowodany, garbniki - dbają o prawidłowe funkcjonowanie skóry głowy oraz zdrowy wygląd włosów.



Opakowanie:
Plastikowa buteleczka o pojemności 300 ml

Konsystencja/kolor/zapach:
Dość gęsta konsystencja przypominająca budyń. Kosmetyk ma pastelowy, żółty kolor oraz cudowny zapach przypominający waniliowy pudding. Zakochałam się w nim od razu i mogłabym wąchać go całymi dniami aż do znudzenia :D

Działanie:
Szampon dobrze się pieni, wystarczy mała ilość , aby umyć moje długie włosy. Niestety muszę myć je dwa razy,bo za pierwszym czuję niedosyt. Mimo tego szampon bardzo dobrze je oczyszcza. Nie plącze włosów jak wcześniej recenzowany przeze mnie ''smerfik''. Nie wywołuje u mnie łupieżu ani nie podrażnia. Włosy po umyciu są miękkie i puszyste. Myślę, że wrócę do niego zwłaszcza przez ten piękny zapach, który okalał moje włosy jeszcze po spłukaniu piany.



Szampon możecie kupić TUTAJ

3 komentarze:

  1. Jakoś nie mam przekonania do Bingo Spa,miałam ich kosmetyki i szampony i żele do ciała sie u mnie nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka rzeczy tej marki, jedne wielkie WOW inne buble straszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy nic z BingoSpa :/
    Szampon brzmi zachęcająco - może kupię :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))