29.06.2015

Przegląd najnowszych gazetek promocyjnych

Dawno u mnie nie było przeglądu gazetek, więc dzisiaj postanowiłam to nadrobić :) Mam nadzieję, że wpadnie Wam coś ciekawego w oko :)


Biedronka znów mnie zaskoczyła :) W ofercie znajdziemy wiele kosmetyków  w niskich cenach. Różnego rodzaju balsamy ( w tym do opalania , co teraz będzie bardzo przydatne),kosmetyki do demakijażu jak i makijażu oraz wiele innych produktów. Ja już wiem w co się zaopatrzę. Na pewno będzie to trójpak płatków Carea ( dostępny na stronach 8-9) i chusteczki do okularów ( dostępne na stronie 32-33), bo mój wzrok już nie taki jak trzeba i w lipcu zaopatrzę się w swoje pierwsze w życiu okulary korekcyjne.


Od 1 lipca obowiązuje nowy ,,Skarb''. Także oglądajcie online lub idźcie do Rossmanna po swój egzemplarz. 



A już a tydzień w Biedronce pojawią się produkty z gazetki Domowe Majsterkowanie'', ale uważajcie pozory mylą,warto oglądać wszystkie gazetki. Na ostatnich stronach pojawiła się oferta dla naszych pupili :) Będzie można zaopatrzyć się w zabawki dla psa, smycze, drapaki dla kota po 39,90 i wiele innych przydatnych rzeczy.


To samo tyczy się gazetki lidlowskiej. Niby w tytule ''Tydzień francuski '' a przeglądając od str 13 w ofercie buty, ubrania damskie i męskie. Od str 30 wiele akcesoriów rowerowych: pompki, plecaki, stroje rowerowe i kaski.

Wpadło Wam coś w oko? Zdecydujecie się na zakup czegoś?:)

3 komentarze:

  1. Zainteresowały mnie kosmetyki w Biedronce - poproszę mamę, żeby mi zrobiła zakupy i wysłała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedronka ma ciekawą promocję - muszę do niej się dziś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biegnę do Biedry po szampon z odżywką Syoss! :O Dzięki za post, sama często zapominam sprawdzać gazetki, choć mam do tego nawet aplikację :D
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))