19.04.2013

Dreanafast - Żel antycellulitowo-ujędrniający


KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:


Skład
Aqua, Alcohol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Propylene Glycol,m Fucus Vesiculosus, Caffeine, Arnica Montana, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Carbomer, Menthol, Camphor, Potassium Iodine, Glucose, Perfume, Tetrasodium EDTA, BHT, Triethanolamine, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothizolinone.
Działanie
Kofeina przyczynia się do likwidacji grudek tłuszczowych, poprawiając krążenie i ukrwienie skóry. Regularne stosowanie żelu przyczynia się do zmniejszenia "skórki pomarańczowej", pozostawiając skórę miękką i gładką.
  • antycellulitowo-ujędrniający
  • ujędrnia i wyszczupla ciało
  • wspomaga redukcję „skórki pomarańczowej”
  • poprawia krążenie i ukrwienie skóry
  • ułatwia spalanie nadmiaru tłuszczu
  • pozostawia skórę miękką i gładką
Dawkowanie
Stosować rano i wieczorem w miejscach wymagających wyszczuplenia. Wcierać do całkowitego wchłonięcia.

MOJA OPINIA:
Opakowanie:
Ładna, miękka tubka z zamknięciem na zatrzask. Produkt można bez problemu wycisnąć.

Konsystencja/zapach/kolor:
Kosmetyk ma postać przezroczysto-mlecznego żelu o przyjemnym miętowym zapachu. Nie jest za rzadki, ani za gęsty , dlatego bez problemu rozsmarowuje się  na skórze.

Działanie:
Żel bardzo szybko się wchłania. Przez chwilę skóra jest delikatnie lepka, jednak po całkowitym wchłonięciu nie pozostaje na niej żadna tłustawa warstwa.  Zaraz po aplikacji skóra jest bardzo gładka w dotyku. Jak każdy preparat tego typu i jego stosowałam 2 razy dziennie. Po nałożeniu bardzo delikatnie chłodzi skórę, po czym również bardzo subtelnie ja rozgrzewa.  Z przykrością muszę stwierdzić, że na początku na mnie nie działał. Nie zauważałam efektu ujędrnienia, nie czułam nawet lekkiego napięcia skóry. Dodatkowo po pierwszych dwóch tygodniach używania strasznie przesuszył mi skórę na pośladkach. Zaczęła być sucha a nigdy nie miałam z tym problemu. Po tych dwóch tygodniach nastąpił obrót o 180 stopni. Skóra zaczęła się ujędrniać i coraz bardziej napinać. Poza tym cellulitu mi nie zmniejszył, bo żaden kosmetyk tego nie robi...co najwyżej wspomaga jego redukcję..:) Szczerze bardziej wolałabym przetestować Drenafast do picia.



1 komentarz:

  1. jak widac na tym przykladzie czasem trzeba dac kosmetykowi druga szanse zeby nan nas zadzialal.

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))