7.03.2013

Spray utrwalający makijaż Sephora


KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

Bezbarwny spray utrwalający makijaż. Pozwala przedłużyć trwałość makijażu, zapobiega jego rozmazaniu.

Skład: Aqua, Methylpropanediol, Polysorbate20, AMP-Acrylates/ Allyl Methacrylate Copolymer, Capryolyl, Glycine, Parfum, Sodium Hydroxide, Sodium Hyaluronate, Alphalsomethyl Lonone, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol.

Cena: 39zł / 50ml 

MOJA OPINIA:

Opakowanie: 
Na pierwszy rzut oka piękne, eleganckie wręcz opakowanie. Po otwarciu zamykania ku naszym oczom wyłania się aplikator , niby zwykły, ale koszmarny. Za dużo kosmetyki się z niego po naciśnięciu wydobywa. Jest to strumień, powinien robić mgiełkę tak jak Kryolan z którego jestem bardzo zadowolona. 

Konsystencja:
No cóż... Jest bardzo wodnisty, nie działa jak spray, tylko jak dozownik z wodą do spryskiwania kwiatów..:/Pewnie to wina badziewnego aplikatora.

Zapach/kolor:
Bezbarwny, nie ma zapachu, przynajmniej ja nie wywąchałam.>:)

Działanie:
Jednym słowem strata pieniędzy. Podczas aplikacji nie byłam go w stanie równomiernie zaaplikować. Dozownik rozpryskuje zbyt duże krople kosmetyku co przy zastosowanie na cała twarz łącznie z powiekami daje efekt odwrotny do zamierzonego. Tusz się odbija, cienie spływają, podkład robi się bardzo nierównomiernie nałożony. Konieczne jest zastosowanie chusteczki, którą należy wytrzeć to co się rozpłynęło i delikatnie wklepać preparat w makijaż, gdyż nie chce się za bardzo wchłaniać..;/ Skóra później jest bardzo lepka w dotyku, brrr... Jak sobie przypomnę jak zaaplikowałam go głupia pierwszy raz na makijaż przed ważną imprezą to dostaję palpitacji serca. Nie obyło się bez poprawek. Absolutnie nie utrwala makijażu, on go niszczy i rozmazuje. Nie jestem z tego utrwalacza ani trochę zadowolona. 



3 komentarze:

  1. oooo spoko a mnie babka w sephorze powiedzała ostatnio ze on jest wycofany

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie przepiękne, ale na tym widać się kończy. Dobrze, że nie powiodło mnie do Sephory ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))