9.03.2013

Modelujący żel-krem Swedish Spa oRIFLAME

KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

Orzeźwia i ujędrnia skórę, pomagając wymodelować kontury ciała. Zawiera kompleks Hydracare+ i ekstrakt z alg morskich o działaniu rewitalizującym i wygładzającym. Biała herbata redukuje nagromadzone komórki tłuszczowe i pomaga zwalczać wolne rodniki. Efekt: doskonale nawilżona, gładka i napięta skóra. 150  ml
MOJA OPINIA:

Opakowanie:

Ładna tuba zamykana na zatrzask.

Konsystencja:

Przyjemna żelowa konsystencja.

Zapach/kolor:

Żel ma delikatny zapach, kolorek jasny zielony.

Działanie:

Zacznijmy od tego, że kosmetyk nie daje spektakularnych efektów wyszczuplających :) Skóra jest po nim niesamowicie gładka i napięta. Po kilku dniach stosowania widać delikatne ujędrnienie, jednak cellulitu nie zmniejsza.:) Ma bardzo przyjemny, delikatny zapach . Uwielbiam jego żelową konsystencje, smarowanie się nim jest dla mnie bardzo odprężające. Jest bardzo wydajny, jeśli przesadzimy z ilością to nam się prędko nie wchłonie. Nawilża on też skórę, trochę nie podoba mi się, ze skóra jest po nim delikatnie lepka. W celach wyszczuplających go na pewno już nie kupię, ale jako balsam ujędrniający i nawilżający być może. Wolę serum z Eveline i czarną Ziaję. 

Cena/pojemność:

Cos około  30 zł / 150ml, ja jednak kupiłam taniej, bo za ok. 20 zł.

Skład:
Skład: Aqua, Glycerin, Alcohol Denat., Dimethicone, Oleth-20, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Imidazolidinyl Urea, Dimethiconol, Propylene Glycol, Parfum, Sodium Polyacrylate, Sodium Hydroxide, Methylparaben, Propylparaben, Camelia Sinensis Extract, Ethylparaben, Linalool, Hexyl Cinnamal, Maris Sal, Butylphenyl Methylpropional, Algae, Fucus Vesiculosus Extract, Citronellol, Limonene, Furcellaria Lumbricalis Extract, CI 42090, CI 19140

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))