9.06.2012

Inglot, Błyszczyk Funny Lip Gloss -RECENZJA


 KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

Dostępny w wielu zapachach owocowych, waniliowym itp. i kolorach - od transparentnych podobnych do Juice do tych przypominających Joghurt/Cream.

Cena: 9zł/8ml

MOJA OPINIA:

Na pewno nie jest to błyszczyk idealny, ma swoje zalety, ale niestety też wady. Tubka oraz aplikator bardzo wygodny, na ustach daje prześliczny połysk. Opakowanie jest dość malutkie, ale błyszczyk jest dość wydajny .Jest ich na prawdę dużo do wyboru, każda znajdzie coś dla siebie dla siebie. Niestety zapach jest troszkę chemiczny. Konsystencja w porządku, za to błyszczyk nałożony na usta strasznie się klei.Z moich ust znika po paru minutach i to nie dlatego, że jest nietrwały (na ustach i tak w sumie jakoś długo nie wytrzymuje)  , ale dlatego, ze nie mogę się oprzeć i go zlizuję a raczej zjadam.>:P Nie wysusza, ale też nie nawilża ust - jednak tego nie oczekiwałam. Pozostawia fajny efekt lustra na ustach ( bez drobinek, bez brokatu). Niestety nie kupię go ponownie, bo jednak błyszczyki nie są dla mnie. Nie lubie jak mam cos mokrego na ustach, no, ale cóż - nie raz nie mogę się powstrzymać i kupuję..:P

PLUSY:
  •  świetny wybór kolorków
  • cena
  • smak..:P
  • wygodna tubka
  • konsystencja
  • robi efekt ''lustra''
  • wydajny
MINUSY:
  • zapach
  • na ustach bardzo się klei
  • mało wytrzymały


1 komentarz:

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))