17.06.2020

Współpraca ze sklepem Femmeluxefinery

Witajcie. Firma Femmeluxefinery od miesiąca namiętnie prosiła mnie o współpracę z nimi. Jako, że mam chwilę czasu stwierdziłam, że a nóż widelec może spodobają mi się ubrania  z tego sklepu i coś Wam o nich napiszę. Do swojej dyspozycji dostałam 4 wybrane przez siebie rzeczy z zakładki dla bloggerów. Szczerze,trudno było mi coś z niej wybrać, mało rzeczy mnie zachwyciło a jeśli już to rozmiary były za małe. Wybrałam ubrania, które bardziej będę mogła założyć ''po domu'' niż na jakieś wyjście.

Po około dwóch tygodniach oczekiwania na paczkę mogę Wam teraz zaprezentować.Ciuchy przyszły w ładnym różowym worku z diamentowym nadrukiem i logo sklepu.
W pierwszej kolejności do koszyka zakupowego wrzuciłam komplet w kolorze khaki. Komplet składa się z krótkiej bluzy ze ściągaczami przy rękawach oraz spodniami typu joggers. Zestaw jest bardzo fajny, uszyty z cienkiego przewiewnego, idealnego na lato materiału.
Spodnie posiadają ściągacze przy nogawkach, sznurek w pasie do ewentualnego dopasowania ich w pasie oraz podręczne kieszonki. Z tego kompletu jestem bardzo zadowolona. Mógłby być jedynie troszkę większy. Więcej loungewear  pod linkiem :)


Drugim w kolejności zestawem jest komplet loungewear składający się z kamizelki oraz spodenek. Z tego zestawu jestem najbardziej niezadowolona. Spodenki są za duże i ocieplane misiem przez co na pewno latem bym ich nie ubrała. Poza tym są za duże, zmieściłabym się w nie dwa razy. Mój mąż śmiał się jak je przymierzałam i stwierdził, że tyłek mam w nich jak u hipopotama :D Kamizelkę na pewno wykorzystam. Ładny odcień cappucino świetnie współgra z czarnymi lampasami przy nogawkach oraz czarnymi wstawkami na kapturze i rękawach.Bezrękawnik posiada praktyczne kieszonki po bokach i zasuwany jest na zamek. Dodatkowo przy kapturze mamy ściągacz.

Bałam się jak będzie z jakością tych ubrań, trochę sceptycznie i dla zabawy zdecydowałam się na zamówienie, ale muszę przyznać, że się nie zawiodłam. Tshirt, który zamówiła wygląda bardziej na męski ( ze względu na krój), ale jak na ubranie po domu to jest w porządku. Nie mam żadnych przeciwwskazań do jego założenia, nadruk też jest w ładnych, intensywnych kolorach. Więcej T shirts po kliknięciu w napis. 


No i na sam koniec czarny komplet Loungewear składający się z czarnego tshirta i czarnych legginsów. Tak jak przy poprzednim tshircie krój jest bardzo luźny. Materiał legginsów jest bardziej lekki , ale nie przezroczysty, za co duży plus. Ubrania nie prześwitują a materiał jest elastyczny i ładnie dopasowuje się do sylwetki.

Ciekawa jestem jak Wam się podobają te rzeczy. Ja, jeśli chodzi o przeznaczenie tych ubrań to jestem zadowolona. Po chodzeniu po domu są idealne. Szkoda tylko, że trochę rozmiarowo nie mogę nic fajnego wyszukać na stronie. Wszystko jest w mniejszych rozmiarach a jak trafi się coś większego to mało ładnego.

Pod poniższymi linkami znajdziecie inne z danej kategorii ubrania.
Loungewear  - zestawy ubrań
T shirts  - przeróżnego rodzaju podkoszulki, tshirty
joggers  -co nieco dla biegaczy :)
i wiele, wiele innych:)

Femmeluxefinery to sklep z odzieżą damską znajdujący się w Wielkiej Brytanii. Dzięki możliwości wysyłki, asortyment z tego sklepu możemy otrzymać do Polski, wprost pod swoje drzwi. Szczerze top bałam się, że paczka nie dojdzie do mnie, tak jak kilka paczek z Shein czy Romwe, ale czas oczekiwania to około dwa tygodnie z czego bardzo się ucieszyłam. Paczka została dostarczona do mnie InPostem za co kolejny dodatkowy plus. Szybka realizacja zamówienia i bardzo dobry kontakt ze sprzedawcą skusiłby mnie do ponownego złożenia zamówienia. Paczka była dobrze zabezpieczona a każde z ubrań dodatkowo znajdowało się w foliowym woreczku. Szeroka oferta sklepu zachęca do ponownych odwiedzin. Szkoda tylko, że oferta dla bloggerów jest ograniczona do 3 stron artykułów. Rozmiarówka jaką oferuje sklep znajduje się w przedziale rozmiarów 8-14, ale nie z każdego ubrania dany rozmiar będzie dostępny ( tak jak to miało miejsce w moim przypadku).Teraz na pewno będę wybierała rozmiary o jeden mniejsze. Kobiety z nienaganną sylwetką i szcupłe nie będą miały problemu, aby znaleźć coś odpowiedniego dla siebie lub trafić z rozmiarówką.
Jeśli będę miała okazję złożyć kolejne zamówienie to teraz postaram się poszukać czegoś oryginalnego. Być może jakieś sukienki, jeśli dostępny będzie mój rozmiar. Z chęcią podtrzymam tą współpracę, aby sprawdzić jak wyglądać będą na żywo inne rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))