23.05.2017

Marion Eco - naturalne olejki do włosów, ciała i twarzy


Marion to firma kosmetyczna, którą bardzo cenię. Miałam możliwość wytestować wiele ich produktów. Tym razem padło na naturalnie olejki do włosów, ciała i twarzy. Wybór padł na olejek makadamia oraz olejek awokado. 

Na wstępie napiszę w skrócie o ich właściwościach organoleptycznych oraz opakowaniach. Oba te produkty zapakowane są w kartonik z bardzo ładną szatą graficzną. Taka typowo eko. Bardzo do mnie przemawia. 

Po otwarciu pudełeczka wyciągamy małą, przezroczystą buteleczkę z naklejką podobną do pudełeczka wierzchniego. Olejek dozujemy za pomocą pompki. Bez problemu wyciśniemy ilość olejku, która wystarczy na posmarowanie twarzy. 


Kosmetyki mają fajną konsystencję, chociaż dosyć płynną. Zapach taki nie do określenia, ale słabo wyczuwalny. Bardzo szybko się wchłaniają, pozostawiając skórę przyjemną w dotyku. Olejku bardzo szybko znalazły miejsce w mojej codziennej pielęgnacji. Głównie używałam ich do twarzy zamiast kremu nawilżającego. W nawilżaniu sprawują się wyjątkowo świetnie. Czasami używałam ich do włosów, gdy te były suche jak siano. Tutaj trzeba uważać z ilością, aby nie przedobrzyć, bo włosy będą wyglądały na tłuste.


 Wracając do pielęgnacji skóry twarzy... Zdecydowanie polecam wypróbować, któryś z tych olejków, gdyż za taką cenę spisują się bardzo dobrze. Nawilżająca skórę, rozświetlają oraz delikatnie natłuszczają.


1 komentarz:

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))