20.03.2017

Przegląd sukienek ze strony pickedresses.com

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować kilka ciekawych propozycji sukienek na wesele. Sukienki znalazłam na stronie sklepu internetowego Pickedresses.com . Oferta sklepu jest bardzo szeroka począwszy od sukienek krótkich po suknie długie. Zaczynając od sukni w kolorze białym White Prom Dresses i kończąc na sukniach czarnych Black Prom Dresses.

Suknie są olśniewające , każdy z  pewnością znajdzie coś dla siebie.
Poniżej przedstawiam kilka moich propozycji sukienek maxi, bo takie ostatnio bardzo mi się podobają.

Szara suknia z tiulowym dołem i ozdobną, brokatową górą.


Ta jest bardzo podobna, tylko materiał i fason góry się różni. Poza tym możecie kupić ją w  dowolnym kolorze dolnej spódnicy.

Poniżej kolejna sukienka w kolorze szarym.

Pudrowy róż to kolejny kolor, który skradł moje serce.

Spójrzcie teraz na to cudo. Można się zakochać. Nic dodać , nić ująć. Może kolor mało nadający się na wesele , ale jest piękna. 
A może odważny róż? Zwiewny dół i kwiatowa, ozdobna  góra. 

Sukienka z ozdobnymi plecami oraz pasem w kolorze czerwonym. Kolor bardzo seksowny, ale dostępna jest w wielu kolorach.

 I ostatnia sukienka  w kolorze pudrowego różu wysadzana ozdobnymi kamieniami. Ozdobne plecy robią całą stylizacje.


Serdecznie zapraszam do odwiedzenia sklepu Pickedresses.com .
Oferta jest bardzo szeroka i jak widzicie każdy znajdzie coś dla siebie. Akurat ja pokazałam suknie w wersji maxi, ale jeśli szukacie coś niebanalnego to zachęcam przejrzeć. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))