7.01.2016

Gorvita Chrom forte z zieloną herbatą

KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:
Preparat zawiera źródło chromu, cynku i witaminy B6
  • Garcinia cambogia zmniejsza apetyt i łaknienie.
  • L-karnityna  wspiera pracę   układu mięśniowego  i układu  krążenia.
  • L-karnityna wspomaga proces odchudzania, przyspiesza spalanie tłuszczu.
  • Chrom przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych.
  • Chrom pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi.
  • Witamina B6 przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu białka i glikogenu.
  • Witamina B6 przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego.
  • Witamina B6 przyczynia się do regulacji aktywności hormonalnej.
  • Zielona herbata wspomaga trawienie i redukcję tkanki tłuszczowej.

MOJA OPINIA:

Suplement diety ma postać białych kapsułek z proszkiem w żelowej osłonce , ich zapach jest dość przyjemny a śliska powierzchnia ułatwia połykanie.

Kapsułki znajdują się w plastikowym słoiczku z zakrętką z blokadą , uniemożliwiającą otwarcia pojemniczka przez dzieci. Plastikowy pojemnik znajduje się zaś w kartonowym pudełeczku.

Od razu zaznaczam, że preparatu nie stosowałam w celu odchudzania a uzupełnienia w organizmie witamin. Nie zauważyłam skutków ubocznych podczas stosowania suplementu. Natomiast zmniejszyła mi się chęć na podjadanie i słodycze a nawet tego nie oczekiwałam. Brałam jedną kapsułkę dziennie. Jasne jest, że jeśli chcemy schudnąć to suplement nie wystarczy. Warto się jednak nimi wspomagać. Ja mogę ten suplement polecić jako małego pomocnika, ale na pewno nie główną bazę do odchudzania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))