5.01.2016

GENTLE DAY

Witam po krótkiej recenzowej przerwie. Wracam z nowymi postami a na pierwszy ogień pójdzie zbiorcza recenzja artykułów higienicznych dla kobiet Gentle Day. 
Do przetestowania dostałam podpaski, wkładki i tampony oraz płyn do higieny intymnej i chusteczki. Dzisiaj skupię się jednak na tych pierwszych.

Podpaski i wkładki umieszczone są w świetnym kobiecym opakowaniu ze specjalnym paskiem, który umożliwia nam jego wielokrotne zamykanie i otwieranie. Każda ze sztuk zapakowana jest w folię ochronną  w taki sposób, że nie zajmuje dużo miejsca a przy tym wszystko jest bardzo higieniczna. Jeśli chodzi o wykonanie to poza tym, że zauroczyło mnie solidne opakowanie , muszę przyznać, że każda sztuka wykonana jest z jak najlepszą starannością. Mogę potwierdzić, że cechują się wysoką jakością a przy tym są cieniutkie i bardzo dyskretne, a przy tym w ogóle ich nie czuć pod bielizną.  Wydaje mi się jednak , że klejowy pasek, dzięki któremu przyklejamy je do bielizny jest zbyt słaby. Mam też wrażenie, że tylko w podpaskach, wkładki trzymają się świetnie.


Podpaski i wkładki Gentle Day są na pewno dużo lepsze zakupione w markecie. Ja jednak pozostanę przy tamponach a je stosować będę w sytuacjach awaryjnych.


Od dłuższego czasu tampony stały się dla mnie jedynym, dobrym i komfortowym rozwiązaniem, jeśli chodzi o zabezpieczanie się podczas kobiecych dni. Pewnie wiele dziewczyn ma obawy przed ich stosowaniem, jednak śmiem twierdzić, że nie ma nic bardziej wygodnego i dyskretnego . Wytestowałam na sobie już wiele firm. Tampony GentleDay bardzo przypadły mi do gustu, głównie ze względu na to, że wykonane są z certyfikowanej ekologicznie bawełny. Bardzo ważną kwestią w aplikacji tamponu jest umieszczenie go w odpowiednim miejscu. Jeśli zrobimy to za płytko to tampon będzie nas uwierał. Po umieszczeniu go na odpowiedniej głębokości nie będzie w ogóle wyczuwalny. Tampony Gentle Day mają ten plus, że ą bardzo chłonne a przez to z jakiego materiału są wykonane nie musimy martwić się o uczulenia, podrażnienia czy inne kobiece dolegliwości. Zdecydowanie polecam je najbardziej ze wszystkich powyższych.




3 komentarze:

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))