9.12.2015

Zamówienie z Dresslink

Piszę tego posta już drugi raz, bo poprzedni mi się skasował :/ Wczoraj dotarło moje zamówienie z Dresslink. Wcześniejsze , które składałam w lipcu zaginęło na WER Warszawa. Tak samo jak już moja trzecia paczka z Shein. Tak w ogóle , czy to nie dziwne, że wszystko ginie na WERze ? Ale nie tym w tym poście. Dzisiaj pokaże Wam rzeczy, które zamówiłam.                                      MAJTKI                                   TOREBKA                                   PĘDZELKI

Pierwszą rzeczą, którą wiedziałam, że chcę zamówić ( a która nie doszła do mnie poprzednio, bo paczka zginęła) są majtki wyszczuplające w kolorze beżowym w rozmiarze L. Są fajne, ale na mnie niestety za małe. Rozmiarówka jest zdecydowanie zaniżona, ale polecam, jeśli zamówicie większy rozmiar. Mają push up powiększający pośladki. Mi akurat nie jest to potrzebne, ale fajna sprawa dla osób z płaską pupą.


Drugą rzeczą jest śliczna białą ażurowa kopertówka ze złotymi akcentami :) Jest cudowna :)






Do tego zamówiłam pędzelki do zdobienia paznokci :) Kilka będę używać do malowania kresek eyelinerem :)

Poniżej nagrałam krótki filmik pokazowy :)



2 komentarze:

  1. Śmieszne wyglądają te majteczki, jak tak leżą :D Torebka jest absolutnie piękna. Też bym taką chciała. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))