24.11.2015

Sweterek i spodnie z Romwe

Już pewnie po tytule wiecie jaki jest temat dzisiejszego posta. Właśnie doszło do mnie zamówienie z Romwe. Jak już wiecie, najbardziej boję się zamawiać z zagranicznych sklepów dolną część garderoby, bo nie mogę ogarnąć tych dziwnych wymiarów , które są zawsze podane przy ofercie danego produktu :) Nawet nie chodzi o długość, bo i tak zawsze moje spodnie są krótsze ( chociaż tak lubię) , bo jestem wysoką osobą. Bardziej nie mogę trafić rozmiarowo w pasie, dlatego najczęściej wybieram spodnie elastyczne, rozciągliwe i najchętniej z gumką w talii. Wtedy wiem, że zawsze będą dobre :) Tym razem zamówiłam sobie spodnie ( oczywiście elastyczne) w czarno-szaro marmurkowym kolorze. Są ładnie dopasowane, co bardzo lubię. Z tyłu mają dwie kieszonki a z przodu zapinane są na dwa maleńkie guziczki/zatrzaski.

              SPODNIE  <----klik
              SWETEREK  <----klik 







Nie byłabym sobą, gdybym nie zamówiła jakiegoś sweterka. Mam już podobny ażurowy, ale ten tak mi się spodobał, że musiałam go mieć :)Same zobaczcie jaki jest piękny. Te ażurowe wzory sprawiają, że jest bardzo dziewczęcy. Z przodu jest delikatnie krótszy niż z tyłu. Dół jest wycięty tak, że po bokach jest dłuższy:)Mimo, że jest bardzo szeroki to ładnie na mnie leży :) 









             
Jak Wam się podoba to zamówienie? 

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))