17.08.2015

Dostawa z Romwe

Właśnie otrzymałam przesyłkę z Romwe :) W ostatnim zamówieniu wybrałam strój kąpielowy oraz blezer.


Wybrałam strój, który jest hitem tego sezonu. Mój jest w kolorach biało- różowo-czarnym. Dzięki regulowanym ramiączkom łatwo dopasujemy go do siebie. Można też je odpiąć i mieć górę bez nich :) Nie będę Was tu straszyć swoim ciałem i pokazuję tylko realne zdjęcia :)









Drugą rzeczą wybraną przeze mnie jest blezer w żywym , pomarańczowym kolorze z rękawkiem 3/4. Wybrałam rozmiar który nosze, czyli M i jest trochę za duży a wolę coś bardziej dopasowanego, ale dorobię sobie jakiś ładny guziczek i będzie okej :)









13 komentarzy:

  1. Śliczny strój, sama na taki polowałam tylko w innych kolorach lecz nie mogę trafić na swój rozmiar :c

    Zapraszam do obserwacji http://forliveop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad kupieniem podobnego stroju, ale przy moim bezbiuściu wyglądałabym w nim dość śmiesznie :P. Bardzo ładny blazerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Linki kliknięte :) Blezer ma ładny kolorek, jednak widać gołym okiem, że jest zbyt duży. Co do stroju kąpielowego , podobają mi się te wkładki push up :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój kąpielowy mam bardzo podobny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Strój kąpielowy jest prześliczny, właśnie taki mi się marzy. Super post :)
    Zapraszam do siebie:
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten strój bardzo ładnie wygląda, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój kąpielowy cuuuudny. :) Szkoda, że nie pokazałaś, jak się układa! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój kąpielowy w świetnym kolorku! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten strój kąpielowy bardzo mi się podoba, ma takie ładne, rzucające się w oczy kolory. Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś, tylko nie są one w moich kolorach, hah :P
    Oczywiście poklikałam, powodzenia ;*

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))