16.06.2015

Szampon z minerałami z Morza Martwego BingoSpa





Szampon BingoSpa z minerałami z Morza Martwego i odżywką keratynowo-spirulinową do pielęgnacji włosów przetłuszczających się i ze skłonnością do łupieżu. Minerały z Morza Martwego to uznany, aktywny czynnik o działaniu przeciwłojotokowym i przeciwłupieżowym. Zapobiega nadmiernemu przetłuszczaniu się włosów oraz powstawaniu łupieżu. Minerały z Morza Martwego zwężają pory skóry, zmniejszają wydzielanie łoju oraz osuszają skórę głowy.



Keratyna wzmacnia włosy, poprawia ich elastyczność i sprężystość, dodaje im połysku, gładkości i zdrowego wyglądu,

Szampon BingoSpa sprawia, że włosy są zdrowe, bez śladów łupieżu i mniej się przetłuszczają. Stają się puszyste, lśniące i miękkie w dotyku.



Opakowanie:

Szampon znajduje się w dużej plastikowej butli o pojemności 1000 ml. 

Konsystencja/ kolor/ zapach :

Kosmetyk ma lejącą konsystencję, niebieski kolor i przyjemny zapach.

Działanie:
 Szampon pieni się średnio. Aby umyć moje długie włosy potrzebuję go na prawdę sporo a i  tak za pierwszym razem moje włosy nie są domyte i czynność muszę powtórzyć drugi raz. Po spłukaniu piany moje włosy są sianowate i szorstkie w dotyku. Są też bardzo poplątane i aby doprowadzić je do ładu i rozczesać potrzebuję nałożyć sporą ilość odżywki. Bardzo lubię kosmetyki BingoSpa,ale ten się u mnie nie sprawdził :/ 



Szampon możecie kupić  TUTAJ

2 komentarze:

  1. Bingo Spa to całkiem nieźła firma. Parę razy przez ręce mi przeleciało więc mogę powiedzieć, że polecam.
    Pozdrawiam
    Kosmetyczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))