5.03.2014

60-sekundowy wysuszacz-utwardzacz-nabłyszczacz Eveline

KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

Kompleksowe rozwiązanie, 3 w 1, które zapewnia szybki i trwały manicure.
Wysusza lakier w ciągu 60 sekund, utwardza i nadaje połysk. Tworzy na powierzchni ochronną powłokę, która zabezpiecza przed odpryskiwaniem i przedłuża trwałość lakieru aż do 7 dni. Zawiera filtry, które chronią lakier przed blaknięciem i matowieniem.
Sposób użycia: pomaluj paznokcie ulubionym lakierem, odczekaj 2 minuty i nałóż jedną warstwę preparatu. Po 60 sekundach manicure będzie suchy, a jego trwałość maksymalnie przedłużona.

Skład: Ethyl Acetate, Hexamethyldisiloxane, Butyl Acetate, Nirtocellulose, Sucrose Benzoate, Isopropyl Alcohol, Acrylates Copolymer. (24.08.2012)

Cena: ok. 10zł / 12ml

MOJA OPINIA:
Opakowanie:
Szklana,przezroczysta buteleczka ze złotą nakrętką i długim, wąskim pędzelkiem.

Kolor/konsystencja/zapach:
Preparat ma postać przezroczystego niezbyt ładnie pachnącego płynu.

Działanie:
Po pomalowaniu paznokci ulubionym lakierem i odczekaniu dwóch minut należy pomalować je preparatem 3 w 1 i odczekać 60 sekund, aby lakier stał się suchy i trwalszy. Z zegarkiem w ręku siedziałam i czekałam na efekty. Zrobiłam tak jak napisałam powyżej, a nawet poczekałam troszkę dłużej. Po aplikacji lakier bardziej błyszczy. Niestety jestem zawiedziona tym specyfikiem pod względem trwałości, ale o tym za chwilkę. Na początek muszę zaznaczyć iż lakier słabo wysusza lakiery do paznokci, efekty są takie same jak i bez niego. Zadowolona jestem z ich nabłyszczenia oraz z utwardzenia. Śmieszne dla mnie jest stwierdzenie producenta iż preparat przedłuża trwałość lakieru aż do 10 dni. Na drugi dzień mam już odpryski. Stosowałam go z różnymi lakierami w tym z tymi, które dostałam od Eveline do testów i stwierdziłam, ze sam lakier bez wysuszaczo-utwardzaczo-nabłyszczacza utrzymuje się na paznokciach dłużej niż z nim. Dziwne, ale prawdziwe. Po pomalowaniu trzeba bardzo uważać, aby nie porobić sobie odgnieceń lub o coś nie zahaczyć. 

4 komentarze:

  1. Nie miałam tego produktu ale obecnie stosuję odżywkę Eveline i będę musiała sprawdzić jak sobie poradzi jako baza pod lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam i raczej nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie okropnie ściąga lakier ,już nawet pierwszego dnia mam lakier tylko do połowy paznokcia, :(

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze wiedzieć :))
    u mnie już ostatnie dni Konkursu Walentynkowego - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))