16.02.2014

Serum kolagenowe do ciała z olejkiem arganowym BingoSpa

KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

Serum kolagenowe do ciała z olejkiem arganowym BingoSpa polecane jest do pielęgnacji skóry dojrzałej, z oznakami starzenia, skóry suchej i odwodnionej wymagającej regeneracji, regulacji pracy gruczołów łojowych i wzmocnienia bariery lipidowej oraz skóry podrażnionej i zniszczonej np. działaniem słońca. 

Cena: 24zł / 50ml
MOJA OPINIA:
Opakowanie:
Mały, poręczny przezroczysty pojemniczek o pojemności 50 g z elegancką złotą etykietą, która jeszcze bardziej dodaje mi wykwintności. 

Konsystencja/kolor/ zapach:
Serum ma biały kolorek delikatny aczkolwiek trudny do określenia zapach. Daje się wyczuć w nim jakby nutkę kakao, ale bardzo subtelną. Kosmetyk ma konsystencję lekkiego musu. W tej puszystej ''masie'' podczas aplikacji czuć pod palcami maleńkie granulki, które zaraz rozpływają się na naszej skórze. 

Działanie:
Jak już wyżej wspomniałam kosmetyk ma 50 g i wygląda bardziej jak krem do twarzy niż produkt do ciała. Moim zdaniem to trochę mała pojemność, dlatego też nie używam go na całe ciało a tylko na dekolt i szyję:) Kosmetyk łatwo się rozsmarowuje, błyskawicznie się wchłania - niemal zaraz po wtarciu- i nie pozostawia tłustej powłoczki, czego bardzo nie lubię. Na skórze pozostaje tylko ulotny zapach. Skóra od razu po nałożeniu staje się miękka i jedwabista w dotyku. Nawilżenie również na plus, jeśli chodzi o tą partię ciała na której go stosuję. Nie wiem natomiast jakby się sprawdził np. na mojej suchej skórze nóg. Nie chciałam go na nich testować, bo sądząc po pojemności kosmetyk skończyłby się w tydzień:) Zatem nie polecam na całe ciało a tylko na wybrane partie, tak jak  w moim przypadku.

www.bingosklep.com

3 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy nic z Bingo Spa, nie zachecają mnie ani opakowania tych produktów ani podejrzanie niskie ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś z binospa miałam szampon, był całkiem fajny, ale jakoś nie kusi mnie ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no troche malutki ten balsam,ale wazne ze dziala

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))