10.07.2013

Plusssz Care Lekkie Nogi


KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

Skład
Niacyna (EN)2,4 mg (15 % RDA)
Witamina C12 mg (15 % RDA)
Witamina E (α-ET)1,8 mg (15 % RDA)
Kwas pantotenow0,9 mg (15 % RDA)
Witamina B60,21 mg (15 % RDA)
Witamina B2 (ryboflawina)0,21 mg (15 % RDA)
Witamina B1 (tiamina)0,165 mg (15 % RDA)
Kwas foliowy30 μg (15 % RDA)
Biotyna7,5 μg (15 % RDA)
Witamina B120,375 μg (15 % RDA)
Zmikronizowana diosmina200 mg
Ekstrakt z ruszczyka50 mg
Rutozyd40 mg
Właściwości i zastosowanie
Suplement diety Plusssz Care Lekkie Nogi to innowacyjny preparat, którego zadaniem jest integralna i kompletna ochrona Twoich nóg przed objawami przemęczenia i obrzękami. Plusssz Care stymuluje syntezę uszczelnienia
naczyń krwionośnych, wspierając funkcjonowanie obiegu żylnego. Wieloskładnikowa, addytywna formuła składająca się z wyciągu z ruszczyka, rutozydu, zmikronizowanej diosminy oraz kompleksu 10 najważniejszych witamin zapewnia skuteczność, jakiej oczekujesz od codziennej kuracji:
  • Ruszczyk - przyczynia się do redukcji obrzęków, przynosi ulgę i uczucie lekkości nogom.
  • Rutozyd - wpływa na poprawę elestyczności i wytrzymałości ścian żylnych.
  • Witamina C - wspiera prawidłowe fukcjonowanie naczyń krwionośnych.
  • Preparat nie zawiera cukru i może być stosowany przez diabetyków.
Przeciwwskazania
Nadwrażliwość na którykolwiek ze składników.
Dawkowanie
1 tabletka dziennie
Informacje dodatkowe
Suplementy diety nie mogą być stosowane jako substytut zróżnicowanej diety ani zdrowego trybu życia. Nie należy przekraczać zalecanej dawki do spożycia w ciągu dnia. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla małych dzieci.

 MOJA OPINIA:
Opakowanie:
Dosyć miękki, plastikowy pojemniczek z zakrętką. Po otwarciu naszym oczom ukazuje się nalepione zabezpieczenie. Całość zapakowana jest w kartonowe pudełeczko.

Konsystencja/zapach/kolor:
W opakowaniu znajduje się 30 ( jak dla mnie  dużych) tabletek . Każdą można dodatkowo przepołowić na pół jednak po tym strasznie drażnią mi przełyk. Nie mają zapachu a tylko beżowy kolor.
Działanie:
Jak wiadomo każda z nas miała lub ma obolałe i opuchnięte nogi po ciężkim dniu pracy. Wiele osób szuka rozwiązań by obie pomóc. Na rynku ją żele, maści i właśnie suplementy. Gdy zostałam poproszona o przetestowanie Plusssza bardzo się ucieszyłam i pomyślałam, że nadeszło moje wybawienie:) Co prawda nie mam jakichś wielkich problemów,ale zdarza się, że uczucie ciężkości nóg towarzyszy mi po całym dniu.  Niestety prawda jest okrutna. Nie zauważyłam różnicy z przed i podczas jego stosowania. Podczas stosowania nie zniknęło uczucie zmęczonych i opuchniętych nóg. Oczywiście nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych , jednak ten specyfik nie jest dla mnie. Z przykrością więc stwierdzam, że 30-dniowa kuracja nie pomogła mi ani trochę. Ale,ale.... daje mu plusa za dużo witamin w składzie:P






5 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nigdy nie stosowałam tego typu preparatu.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy chciałabym używać dodatkowego suplementu na ociezałe nogi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie mam problemu z ociężałymi nogami. Nie stosuję suplementów, ponieważ nie wierzę w ich działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. och, a już myślałam, że coś cudownego na moje zmęczone nóżki po pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że efektów brak bo po tytule posta spodziewałam się jakieś fajnej alternatywy dla kremów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))