12.05.2013

Sole Sol-Med


KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

Ciechocińska sól kąpielowa jest produktem naturalnym zawierającym w sobie chlorek sodu, znaczne ilości jonów wapnia, magnezu oraz siarczanów i węglowodanów. Zapach morskiej bryzy działa orzeźwiająco a składniki zawarte wsoli działają na schorzenia takie jak: choroby ortopedyczne, urazowe, zwyrodnieniowe, nerwobóle itp. Ciepła kąpiel z użyciem soli poprawia krążenie krwi co umożliwia lepsze odżywienie tkanek i szybszą regenerację. 

Skład: NaCl, Parfum, Cl 42090.

Cena: 12zł / 550g

MOJA OPINIA:
Sole, których miałam okazje używać miały postać zabarwionych, drobnych kryształków o pięknych zapachach. I tak kolejno miałam okazję wypróbować na własnej skórze sól   o zapachu zielonego jabłuszka,...

 czerwonej róży,....

morskiej bryzy

oraz sól do stóp o zapachu mięty i eukaliptusa.

Kąpiel stóp w tych solach to czysta przyjemność. Nie mam pojęcia co te sole mają takiego w sobie , że aż tak pobiły moje serce. Są one w stu procentach solami Ciechocińskimi, czyli tymi , których używa się do zabiegów leczniczych. Bardzo szybko się rozpuszczają, praktycznie zaraz po wrzuceniu do wody. Działają odświeżająco i odprężająco. Po kąpieli z dodatkiem tych soli mam wrażenie, że moja skóra jest bardziej wygładzona i właśnie miękka, co bardzo zauważyłam podczas kąpieli stóp. Nie wysuszają skóry, ale też nie zauważyłam po nich nawilżenia , chociaż i tak tego nie oczekiwałam. Barwi wodę na odpowiedni kolor. Może zabarwiać też ręce jeśli będziemy wrzucać ja do wody bezpośrednio dłonią. Kąpiel z ich dodatkiem jest przyjemna i relaksująca. Znalazłam dla nich też inne zastosowanie. Robię z nich peeling. Wlewam do pojemniczka oliwkę dla dzieci, dodaję do tego sól i zwykły cukier dla dzieci. Rewelacja jeśli chodzi o peeling do stóp i rąk..:) 

Sole można zakupić na stronach



Więcej o o tych solach można dowiedzieć się wysyłając maila z zapytaniem na adres

1 komentarz:

  1. Ciekawe, zwłaszcza, że szybko się rozpuszczają, nie lubię, kiedy kawałki soli zostają mi na dnie wanny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))