28.04.2013

Recenzja Wyciągu ze skrzypu polnego


KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:
Zawiera wysoką dawkę wyciągu ze skrzypu polnego oraz niezbędne dla włosów i paznokci biotynę, selen i lizynę – których niedobór powoduje wypadanie włosów oraz PABA- której niedobór powoduje siwienie. Całość dopełniają drożdże będące źródłem łatwo przyswajalnych witamin z grupy B, mikroelementów i aminokwasów. Dzięki optymalnie dobranym składnikom wzmacnia kruche i rozdwajające się paznokcie oraz sprawia, że słabe i matowe włosy stają się piękne i lśniące zachowując na długo swój naturalny kolor.
„Wyciąg ze skrzypu polnego + drożdże + witaminy” szwedzkiej firmy VITAMEX dostępny jest na rynku polskim od ponad 10 lat, w tym czasie sprzedało się ponad 2,7 miliona opakowań preparatu.
Firma VITAMEX AB w Szwecji ma ponad 30 letnią tradycję w produkcji leków i suplementów diety. Obecnie ma w ofercie ponad 400 preparatów. Zakład produkcyjny spełnia normy GMP. 


Stosowanie: 2 tabletki dziennie 


Sugerowana długość „kuracji” wzmacniającej włosy i paznokcie  – 2 miesiące




Zawartość składników odżywczych:
w 1 tabletce w 2 tabletkach
wyciąg ze skrzypu polnego 6.25:1 25 mg 50 mg
drożdże 329 mg 658 mg
lizyna 15 mg 30 mg
PABA 5 mg 10 mg
niacyna 5 mg - 28 %* 10 mg - 56 %*
kwas pantotenowy 4 mg - 66,5 %* 8 mg - 133 %*
wit. B6 1,3 mg - 65 %* 2,6 mg - 130 %*
tiamina (wit. B1 ) 1 mg - 71,5 %* 2 mg - 143 %*
ryboflawina (wit. B2) 1 mg - 62,5 %* 2 mg - 125 %*
wit. E 3,75 mg - 37,5 %* 7,5 mg - 75 %*
wit. A 150 µg - 18,75 %* 300 µg - 37,5 %*
biotyna 100 µg - 66,5 %* 200 µg - 133 %*
selen                 16,5 µg - 30 %* 33 µg - 60 %*
* – % zalecanego dziennego spożycia


MOJA OPINIA:

Opakowanie:
Białe, plastikowe pudełeczko z odkręcanym wieczkiem ze żłobieniami co pomaga łatwiej je odkręcić.

Kolor/zapach/postać:
Tabletki są w lekko szarawym kolorze. Średnica jednej wynosu około 1 cm. Jako, że miałam problemy z połykaniem każdej nawet najmniejszej tabletki to trochę się bałam, że się zadławię. Zaczęło to siedzieć w mojej psychice od tej pory w której zadławiłam się dwucentymetrowym antybiotykiem. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło, jednak bałam się później zażywać nawet najmniejsze tabletki, a nawet jeść. Tu postanowiłam się przełamać, na początku było na prawdę ciężko. Kazałam mężowi,a by stał zawsze przy mnie w razie czego. Teraz połykam nawet największą. Wiem, psychiczna jestem.:) Jeśli chodzi o zapach... początkowo był u mnie do przejścia, po około 5 dniach za każdym razem kiedy brałam tabletkę do ust uruchamiał mi się odruch wymiotny. Stwierdziłam, że to przez ten zapach. Teraz połykam na żywca i nic takiego się nie dzieje..:) Zapomniałam napisać, że zapach jest typowo drożdżowy.

Działanie:
Tu zaczną się moje ochy i achy... Powiem tak: w życiu nie byłam aż tak zadowolona z jakiegokolwiek suplementu. Z czystym sumieniem polecam go każdemu kto o niego pyta. Po po około 3 miesiącach stosowania ( bez najmniejszej przerwy) moja skóra stała się jędrniejsza i zmniejszyła się u mnie ilość niedoskonałości i to nie tylko na skórze twarzy. Od dawien dawna mam problem z zaskórnikami i krostkami na plecach, zawsze coś nowego mi wyskakuje i nie ważne co na nie stosuje. Nie było na nie mocnych. Dziś ilość tych paskustw się ograniczyła, nie mam ich aż tyle, ale też nie zniknęły całkowicie..:/ Zmniejszyły mi się też zaskórniki na nosie. Paznokcie stały się twardsze i jednolite w kolorze. Bez problemu mogę je teraz zapuścić , wspomagając się odżywką z Eveline. Nie rozdwajają się. Jeśli chodzi o włosy to zauważyłam tylko, że są bardziej lśniące i mniej mi ich wypada. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z efektów działania tego produktu i na pewno zakupię kolejne opakowanie.

Cena/pojemność:
ok. 30 zł/ 100 tabletek


Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące skrzypu polnego zachęcam do odwiedzenia strony internetowej www.skrzypszwedzki.pl oraz na fan page na FB.

Z tego miejsca dziękuję panu Darkowi , dzięki któremu mogłam przetestować ten bardzo zadowalający mnie produkt. Dziękuję również za ufundowanie nagród do mojego rozdania , które miało miejsce jakiś czas temu na moim blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))