slowo slowoslowsoo

04.03.2013

Cellulicie, precz!!! - masaż antycellulitowy


Masażem antycellulitowym można skutecznie walczyć z pomarańczową skórką. Moim zdaniem najlepsze efekty osiąga się za pomocą masażu dłońmi z filmiku pod spodem oraz masażem bańkami chińskimi. Oczywiście przydadzą się nam również szorstkie gąbki do kąpieli oraz szczotki z masażerami, aby ten masaż podczas mycia ciała potęgować. Należy zawsze pamiętać czy to przy masażu bańkami czy dłońmi, aby masować ciało w kierunku serca, poprawi to przepływ krwi, dotleni tkanki, oczyści je ze szkodliwych substancji i wygładzi skórę.

Niestety same kosmetyki wiele nie pomogą.  Prawdę jest, ze poprawiają krążenie, zmniejszaja grubość tkanki tłuszczowej i nie dopuszczają do jej gromadzenia się. Jednak stosując tylko krem nie usuniesz cellulitu.>:)


Swoją pielęgnacje antycellulitową zaczynam od rozgrzania w dłoniach oliwki z Ziaji to masażu, dokładniej tej niebieskiej. Więcej o niej dowiecie się w kolejnych postach.


Następnie pobudzam skórę na udać i pośladkach, ten sam zabieg wykonuję również na brzuch , ale dzisiaj mowa o cellulicie..:) Staram się wykonywać masaż ok. 10 minut ( czyli ok. 5 minut na jedną nogę). Masaż tak jak powiedziałam wcześniej wykonujemy w kierunku do serca.
video


Następnie przechodzę o masażu bańką chińską. Głównie wykonuję ruchu z dołu do góry, po czym odrywam bańkę na pośladku i znów zaczynam od dołu. Nigdy nie jadę bańką przyczepioną do skóry w stronę kolana. Po przejechaniu tak kilka razy góry, tyłu i zewnętrznego boku nóg wykonuję ruchy okrężne , a potem poprzeczne.:) Na pośladkach masaż wykonuje poziomo, zauważyłam, ze jakoś lepiej wtedy ten efekt ujędrnienia się pogłębia..:)Więcej możecie zobaczyć na filmiku. Nie masuje bańkami wewnętrznej strony ud , gdyż jest to zbędne..:) Każdy zasysanie baniek powinien dostosować do siebie . Na początku kuracji jednak proponuję skórę przyzwyczaić poprzez 2 takie delikatne zabiegi, aby nie narobić sobie siniaków. Potem Można stopień zasysania dostosować do siebie. Ja jadę na żywca..:) Nie no bez przesady, bo staram się być odpowiednio delikatna, bo można narobić sobie popękanych żyłek.:/ Mi takie naczynka pękły 3 w tamtym roku. Ja masaż wykonuje co drugi dzień podczas gdy oglądam serial w telewizji. Czyli np. poniedziałek, środa, piątek, niedziela itd..:) W dniu wolnym miedzy masażami ud i pośladków wykonuje taki sam masaż brzuszka. Tutaj jednak musicie być delikatne. Jednak efekty na brzuchu są niesamowite. Skóra fajnie się napina i ujędrnia..:) No i na koniec wcieram okrężnymi ruchami resztę oliwki dłońmi a za chwilę przejeżdżam kulkowym masażerem i na koniec aplikuje krem antycellulitowy.



video

Całkowity czas masażu wynosi u mnie jakieś 40 minut. Pamiętajcie, ze choć te bańki to istny cud to nie każda może sobie na nie pozwolić. Nie powinny ich używać kobiety ze skłonnością do pękających naczynek, kobiety w ciąży , osoby przeziębione i z wysoką gorączką oraz zmianami skórnymi. Nie stosujcie ich dziewczyny podczas miesiączki, bo mogą nasilić krwawienie. Zapomniałam dodać, że uzycie baniek bezpośrednio po depilacji może przyczynić się do powstawania większych podrażnień i niechcianych krostek..:)


Zapomniałam dodać, ze używam tych dwóch średnich baniek. Jedna do masażu brzuszka a drugą ud i pośladków.



2 komentarze:

  1. kiedyś u znajomej kosmetyki chodziłam na masaż bańką, na brzuchu nie było za co chwycić, ale uda dobrze masowało :D. Musisz dodać, że średnio też na wieżo ogolone nogi... wtedy pojawiają się niechciane krostki :(, ale poza tym to działa cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zgadza sie po depilacji raczej nie polecam, ale myślałam, ze to już jest wiadome..:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))