slowo slowoslowsoo

31.01.2013

Goodlookin - sklep z ubraniami

Hej! Jak się macie Kochane? Za oknem straszna plucha, więc siedzę w domku. Jak zwykle szperając w internecie znalazłam bardzo ciekawy sklep z ciuszkami na Allegro. Sklep dopiero zyskuje na popularności, więc dlaczego by mu nie pomóc..:) Zwłaszcza, że ceny są przystępne i niezbyt wygórowane. Bardzo spodobały mi się w nim kurteczki. Są bardzo fajne. Jedna zamówiłam i będziecie się mogły spodziewać dokładniejszej opinii..:) Asortyment ciągle rośnie a i ja sama miałam problem z wyborem odpowiedniego płaszczyka. Specjalnie szukałam informacji o sklepie i znalazłam też sklep internetowy , czyli poza allegro.

Możecie go odwiedzić TUTAJ

a TUTAJ sklep na allegro .

Poniżej przedstawiam kilka wybranych, ciekawych ubrań.

               ELEGANCKA BLUZECZKA Z PLISOWANYMI RĘKAWAMI I KOKARDĄ

SWETER Z AŻUROWYM KOŁNIERZYKIEM

SWETEREK 

SWETERKOWA TUNIKA Z POMPONAMI

SWETEREK Z WARKOCZAMI

BLUZA POLAROWA

PIĘKNY DŁUGI SWETER Z AŻUREM

TRZYCZĘŚCIOWY DRES


KURTKA Z KOŁNIERZEM
99,90

KURTKA ZIMOWA
(ja będę mieć tą)
99,90

ZIMOWA MARSZCZONA
149,90

Z FUTERKIEM
149,90

SZARA Z PASKIEM

149,90

PIĘKNA PASTELOWA PIKOWANA
149,90

ZIMOWA Z FUTERKIEM
149,90

Tak jak widzicie sprzedawca ma bardzo ciekawy i duży wybór. Oczywiście to nie wszystkie rzeczy jakie tam możecie znaleźć. Jest ich o wiele więcej..:) Tak samo z dostępnością rozmiarów. Nikt się nie zawiedzie.:)

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FAN PAGE NA FB
GoodlookinPL

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))