slowo slowoslowsoo

18.07.2012

W końcu sie doczekałam..:) Zamówienie z Katherine

Hej!! Jakiś czas temu pytałam czy byłybyście zainteresowane zamówieniem z hurtowni bizuterii  sztucznej Katherine. Nikt sie nie zgłosił, natomiast trzy dziewczyny z portalu Moje ciuchy.pl zebrały się ze mną na zbiorowe zmówienie.

Dzis pokażę Wam co dziewczyny zamawiały a następnym razem swoje nabytki..:) Biżuteria jest zapakowana, bo jak juz pisałam nie jest moja. Juz czeka w kopertach do wysyłki..:P

Te dwie bransoletki są tak boskie, ze żałuje, ze ich też nie wzięłam. Głupia jestem..:)
Te z serduszkiem też takie subtelne i delikatne.
Wiedziała dziewczyna co brać..:) Śliczna jest.
Piesiu urodliwy♥♥♥
Każda z dziewczyn zamawiała tą bransoletke , tylko nie ja.:) Inna jakaś jestem.:)
Serduszka delikatne, bardzo fajne.
Bransoletka na zdjeciu wyszła inaczej niż wygląda..:) Zawieszki ma ładne.
Świetna bransoletka, jest duża i fajnie to wyglada.
Skórzane bransoletki. Wszystkie bym wzięła..:P
Bransoletka bardzo ładna, skórzana klasycznie, naszyjnik też całkiem całkiem, nie wiem jak wygląda bez opakowania, ale juz mi sie podoba.:)

8 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy .;D
    A przyszło Ci coś z tych próbek na dole? :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze dwie bransoletki bardzo mi się podobają:) Czarne serduszka też. Zupełnie inny asortyment jak ja składałam zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne!!!!
    uwielbiam biżuterię i bardzo mi się podobaaaaa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))