19.07.2012

Moje zamówienie z Katherine.:)

Zestaw bransoletek jest cudowny, ta obok też fajna.:)
Kulki kolczyki same w sobie są swietne, ale to zapięcie  z tyłu beznadzieja...:/ Nic nie trzyma się na tym druciki..:/ Tak po prostu luźno nałożone. Już lepiej jakby te plastikowe zatyczki dodali jak przy reszcie kolczyków, bo ne przynajmniej porządnie ściskają. Jak za taką cenę i tak sie opłaca.

Pierścionek na trzy palce nie dla dużych rąk.:/ Na lewą rękę mi pasuje,ale na prawą jest już za mały.

Pierścionek kokardka jak za taką cenę moze być.






Praktycznie wszystko mi sie bardzo podoba. Prawda jest taka, że myslałam, ze niektóre rzeczy będą mniejsze lub większe itp..:)


9 komentarzy:

  1. aaa ale cuda! wszytko mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia nie oddają całego uroku bizuterii.>:/ Aparat mam na wykończeniu i muszę sobie jakoś radzić..:/

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre rzeczy bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać, kiedy znów będziecie zamawiać. Założyłam konto i uzbierałam w przechowalni trochę rzeczy na 20zł+. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra rzeczy!!! Większość bym najchętniej już na siebie założyła hehe :) naprawdę śliczne!! :) Super blog :) oczywiście daje subka :* i rowniez zapraszam do siebie i do obserwowania mojego bloga :) i zapraszam na 1 rozdanie na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG Cudeńka same ;)
    A tak z ciekawości zapytam ile zapłaciłaś za te błyskotki? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))