27.12.2011

Kępki rzęs z klejem DONEGAL

Czarne kępki rzęs wysokiej jakości, zapewniają niepowtarzalny wygląd oprawie oczu. Nierówno ścięte gwarantują naturalny wygląd. Sztuczne kępki rzęs można używać wielokrotnie, w razie potrzeby należy oczyścić je alkoholem. Na zestaw składa się 60 kępek rzęs oraz klej. Praktyczne opakowanie pozwala na wygodne przechowywanie. Dostępne w trzech wariantach: short, medium i mix (po 20 szt. krótkich, srednich i dlugich).

Cena: 11zł 


MOJA OPINIA:

Bardzo praktyczne gadżet...:) Chociaż... wcześniej miałam lepsze. Trzymają się doskonale całą noc i niestety jeszcze dłużej... Klej jest nawet mocny, ale nie wiem czemu rzęsy odchylają sie w różnych kierunkach (może dlatego, że są właśnie dość sztywne) . Czuć je na powiekach. Klej na początku jest biały, lecz w kontakcie  z powietrzem zmienia się na przezroczysty.Rzęsy wyglądają sztucznie ( miałam wcześniej jakieś zwykłe kępki i efekt był super naturalny w przeciwieństwie do tych). Oczywiście trzeba wprawy w przyklejaniu takich rzęs, ale te tak czy siak sprawiały mi kłopot w aplikacji..:/ Dziwne są po prostu>:P Nie kupię ich więcej. Apropo kleju to ten sam dołączany jest do wielu firm produkujących sztuczne rzęsy i rzęsy w kępkach. Moje wcześniejsze kępki, które miałam w różnych rozmiarach ( każde pudełeczko miało swój rozmiar) też były z tym klejem. Do kleju nie mam zastrzeżeń. Po wyschnięciu staje się niewidoczny. Tubeczka jest malutka, ale wydajna. Co prawda szybko wysycha i na pewno nie będzie sie nadawał do używania przez pół roku..:) Dobrze trzyma rzęsy. Nie mam do niego zastrzeżeń, ale ja jak to ja znalazłam lepszy..:P

  Zdjęcia kępek z Allegro. Jak dla mnie do tej pory ideał.

Widzicie różnice w grubości włosków między kępkami z Donegala a tymi..:)? Ja widzę. Są bardziej naturalne i fajnie można nimi wymodelować oczka. Tez  Donegala są zbyt duze.

PLUSY:
  • dobry klej
  • nawet dość długo się trzymają,lecz odchylają w różnych kierunkach
  • łatwe ściąganie z powiek
  • cena
  • będą dobre raczej an bal karnawałowy albo Sylwestra. Pannom Młodym nie polecam.

MINUSY:
  • nienaturalny i sztuczny efekt
  • są ciężkie..:)
  • ciężko je zaaplikować na powiekę
  • są sztywne

12 komentarzy:

  1. Właśnie mam zamiar kupić kępki na sylwestra muszę zerknąć na te:)*

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię je choć nie mam porównaniu z innymi markami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam nigdy doklejanych rzęs. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nigdy nie miałam doklejanych rzęs ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie doklejałam rzęs :) i nie zrobię tego !;P

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam kępek ani sztucznych rzęs ;) Jakoś nie narzekam na swoje.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam swoje rzęsy bardzo długie i dla mnie wystarczająco gęste , nie używam sztucznych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja natomiast lubie sobie poszaleć..:) Nie noszę takich rzęs na codzień, ale na imprezę raz na ruski rok jak mnie nachodzi to aplikuję sobie takie rzęsy/

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam na gazetce Natury, że są w promocji
    jednak nawet mnie nie kuszą, zostaje przy tych z Inglota
    następnie zakupię z Sephory, cenowo podobnie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka firma tych ideałów z allegro?

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzęsy jak i klej polecam od Neicha, jakość dużo lepsza od tych co oferujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie oferuję, ja polecałam i to dosyć dawno, teraz używam czego innego:P

      Usuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))