20.12.2011

CHIHTSAI - profesjonalne kosmetyki do włosów

Chihtsai to marka profesjonalnych kosmetyków do włosów produkowanych na Tajwanie przy udziale laboratoriów z USA. Kosmetyki są produkowane od ponad 30 lat i sprzedawane w ponad 60 krajach na całym świecie.
Chihtsai oznacza połączenie starej chińskiej tradycji z najnowocześniejszymi osiągnięciami biotechnologii.
Chih -to legendarna roślina o silnym działaniu przeciwstarzeniowym
Tsai - to połysk, blask, kolor

I takie są właśnie kosmetyki Chihtsai. Intensywnie regenerują nawet mocno zniszczone włosy przywracając im naturalny blask , odświeżając i utrzymując kolor.

Szampony

Jednym z najważniejszych etapów dbania o włosy jest dobranie i używanie właściwego dla naszych włosów szamponu. Dokładne oczyszczenie włosów, ich nawilżenie stanowi bazę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych (odżywki, kuracje) a także do stylizacji. Firma Chihtsai posiada szeroką ofertę szamponów, dla każdego rodzaju włosów.

Właściwości:

Właściwości do włosów z problemem łupieżu,
przy wypadaniu włosów,
z problemem swędzenia skóry głowy

Stosowanie:

Skutecznie przeciwdziała łupieżowi, łuszczeniu się skóry.
Przeciwdziała wypadaniu włosów.

Właściwości:

Właściwości 1.nawilża włosy 2.wzbogaca włosy w proteiny
3.zapobiega rozdwajaniu się końcówek włosa

Stosowanie:

Do włosów suchych, zniszczonych, rozdwajających się końcówkach

Właściwości:

Nawilża włosy
Głęboko oczyszcza włosy z zanieczyszczeń i pozostałości
po preparatach do stylizacji

Stosowanie:

Włosy normalne,
plecione
Przed zabiegami chemicznymi

MOJA OPINIA:

Moje odczucia co do tych szamponów są jak najbardziej pozytywne. Świetna ,,gęsta konsystencja''. nie spływa po dłoniach itp. Zapach dość dziwny..:) Na początku używania szamponów był dla mnie bardzo uciążliwy, kojarzy mi się z czymś, ale nie mogę sobie przypomnieć z czym dokładnie. Potem przyzwyczaiłam się do niego i było okej. Każdy z szamponów fajnie oczyszcza skórę głowy i włosy. Włosy są mięciutkie i puszyste. Kosmetyki łatwo ''wytwarzają'' dużo piany na włosach. Dla mnie szampon to szampon - ma on głównie  oczyszczać włoski z zanieczyszczeń, także jestem z nich bardzo zadowolona.

Odżywki i kuracje

Właściwa pielęgnacja włosów rozpoczyna się myciem właściwym szamponem. Kolejny etap to Dobranie odżywki do codziennego stosowania w zależności od potrzeb naszych włosów.

Zaleca się także aby okresowo stosować profesjonalne kuracje dla włosów, aby zniwelować Działanie wszelkich szkodliwych czynników środowiska, zregenerować włosy i skórę głowy.

Chihtsai posiada w swojej ofercie wiele odżywek i kuracji intensywnie działających na włosy.

No. 12 Odżywka regeneracja

Właściwości:

Właściwości
1.chroni włosy przed szkodliwym działaniem środowiska
2.zapobiega rozdwajaniu końcówek włosa ,poprawia struktury włosa
3.intensywne działanie Wit. E oraz trwałe nawilżenie

Stosowanie:

Do włosów
1.sztywnych/trudnych do rozczesania/sklejonych /często suszonych suszarką 2.suche/porowate włosy
3.do codziennej ochrony
Odżywka bez spłukiwania

MOJA OPINIA:

Za dużo nie mogę powiedzieć po paru razach stosowania. Po użyciu moje włosy były lśniące i delikatne w dotyku. Ładnie pachnie.

RD Protein Cream z jedwabiem

Właściwości:

Właściwości:
1.działanie ochronne przed promieniami UV , przed przegrzaniem, przed szkodliwym działaniem Zanieczyszczeń, klimatyzacji, działaniem chloru w czasie pływania itd.
2.działanie nawilżające, dodaje objętości, ułatwia układanie

Stosowanie:

Do włosów:
Suchych, rozdwajających się, wiotkich, suchych.

Olive instant treatment

Właściwości:

Odżywka do codziennej pielęgnacji włosów
Bez spłukiwania

Właściwości
1.zapobiega przegrzaniu włosów,
2.łatwe i szybkie wchłanianie
3.głęboka penetracja, regeneracja końcówek włosów, nawilżenie włókien włosa


Pojemność 150 ml

Stosowanie:

Do włosów
po zabiegach termicznych, suchych, zniszczonych

MOJA OPINIA O TYCH ODŻYWKACH:

Włosy po nich odżyły. Miałam kilka tubek a wystarczyły mi na ok. dwa miesiące. Na początku rozjaśniałam włosy, były bardzo zniszczone ( od października jestem ruda). Szukałam wielu kosmetyków, głównie masek do pielęgnacji włosów. Nic nie działały. Ostatnio moje włosy na prawdę odżyły. Nie mam pojęcia  czy to zasługa tych właśnie odżywek czy to cud..:) Moje włoski są lśniące, mięciutkie w dotyku, nie są suche jak kiedyś. Po dniu od umycia stają się troszkę oklapnięte, tracą tą swoją lekkość, ale tak czy siak wyglądają na zdrowsze.


Jeśli któraś z Was byłaby chętna  z głębszym zapoznaniem się z produktami tej firmy to zapraszam na ich stronę internetową www.chihtsai.com.pl






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))