19.09.2011

Naklejki pod kontakty

Chcesz w parę minut efektownie odnowić swoje mieszkanie? Wystarczy zwykła naklejka pod kontakt a Twoja sypialnia czy kuchnia będą wyglądać z charkterem.
Naklejka wykonana jest z matowej, samoprzylepnej folii, którą można stosować na każdej gładkiej powierzchni. Montowanie zajmuje dosłownie parę minut. Ja mam u siebie takie naklejki i są świetne, łatwe do naklejenia i nie drogie. 

Jestem zadowolona z efektu. Nic nie odchodzi. Moje naklejki są z matowej folii, ale są również welurowe. Jednak dotykanie takiego materiału nie jest dla mnie komfortowe. Te są idealne. I są super dopełnieniem kolorystyki ścian. POLECAM GORĄCO!!!!


1 komentarz:

  1. Jejku pięknie to wygląda na pewno nadaje fajnego wyglądu w całości widoczności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawienie komentarza, każdy sprawia mi dużo radości i motywuje do dalszej pracy nad blogiem :))